Geoblog.pl    Peregrinos    Podróże    Na Rowerze szlakiem św. Jakuba    2 dzien na CAMINO

2 dzien na CAMINO

Hiszpania
Hiszpania, Estella

Z poniedzialku na wtorek miejscem noclegu byl alberge w Trinidad de Arre pieknie polozony nad rzeka. Dzisiaj wyjechalimy wczeniej o 8 rano. Droga pocztkowo prowadzila pod gore. Jechalismy razem z wedrujacymi pielgrzymami. Bylo to spotkanie z prawdziwym Camino (droga). Szlak prowadzil nas szutrowymi sciezkami ( kamyki i piasek) pod gore. Dla rowerzystow w porownaniu z pieszymi byla to Orla Perc. Nagroda byly piekne widoki i d- l- u- u- u- g- i zjazd. Skrupultanie szukalismy oznakowan szlaku (muszelki pielgrzyma lub zoltej strzalki). Pozdrowieniem Hola i Buen camino pozdrawialismy sie z piechurami. Te slowa to klucz szlaku i rozpoznania kto pielgrzym. Na jednym ze zdobytych szczytow zidetyfikowalismy obiekty uwiecznione przez podroznika W. Antkowiaka "Vamos peregrino" patrz fot. 4. Pozniej szlak byl dla nas laskawszy, do konca etapu jechalismy juz asfaltem. Rano jeszcze przed podjazdami w gore zwiedzilismy Pampelune, a po zdobyciu szczytow zrobilismy dluzszy postoj w Puenta la Reina. Na Camino spotkalismy przesympatyczna pare Argentynczykow, nastepnie rodaka z Koscieliska iminiem Maciej, a Marcin witaminami wspomagal Meksykanke i Wlocha pozniej jeszcze scigali sie z nami Hiszpanie z Madrytu. Nie zabrakło Niemców i Kanadyjczyków.Do Estelli dojechalismy okolo 17-tej, szukanie alberga przy pomocy miejscowych zajelo nam mniej czasu niz wczoraj. Po prysznicu, zrobieniu pierwszego prania i najedzaniu sie do syta poszlismy na dlugi spacer po uroczym miasteczku Estella.

Gajkowie
Gajkowie - 2012-09-11 21:52
Dziękujemy za pierwsze informacje z trasy.Oczywiście czekamy na następne.
Już czujemy te klimaty - jedni rowerami, inni na nóżkach, każdy ma swoją drogę i swój szlak.
Bądżcie dzielni. Niech Was Bóg prowadzi.
Jesteśmy z Wami.

Justyna
Justyna - 2012-09-11 22:32
Pozdrowienia dla Ani i Adama oraz pozostałych dzielnych uczestników pielgrzymi rowerowej do Santiago de Compostella:))) Wspierać będę Was duchowo w Waszym pielgrzymowaniu. Z ciekawością będę śledzić Wasze pielgrzymowanie:)
Oj tylko Wam pozazdrościć! Pozdrawiam gorąco!!!!!!!!!!!

Urszula i staszek
Urszula i staszek - 2012-09-12 20:51
Z wielką radością towarzyszymy Wam w tej jakze pięknej przygodzie, ważnej i dla oczu i ducha.Naszej wnuczce Idze i całemu gremium w tym chwalebnym przedsięwzięciu przesyłamy nasze błogosławieństwo. Dziadkowie

Zenek
Zenek - 2012-09-13 18:11
W imieniu wspierających dziękuję za obszerne relacje na bieżąco (jak się domyślam autorstwa Iwony) i za zdjęcia, które oglądam po kilka razy by czegoś nie przeoczyć. Myślami jestem z wami, pozdrawiam.

Majka
Majka - 2012-09-13 20:29
Wspaniałej przygody na tej cudownej wyprawie, dla Igusi i jej przyjaciół, serdecznie pozdrawiam

natalia staszek 201209 13 22 20
natalia staszek 201209 13 22 20 - 2012-09-13 22:19
naiserdeczniejsze pozdrowienia dla naszei kochanej iguni i wszystkim uczestnikom cudownej a zarazem trudnei pielgrzymki przesylaja dziadkowie niech wam szczescie i pogoda dopisuje

Magdzioł
Magdzioł - 2012-09-14 08:01
Fajnie macie, trzymam kciuki :-)
Iguś, niezła z Ciebie blogerka :)

zwiedzili 1.5% świata (3 państwa)